Connect Nav+ blijft maar onregelmatig uitvallen / opstarten

Post hier al je vragen over het standaard radio systeem of het Connect Nav+ systeem.
Gebruikersavatar
FrankLohmeijer
Beginner
Beginner
Berichten: 3
Lid geworden op: vr dec 06, 2013 8:23 am
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

opstart problemen connect+

Bericht door FrankLohmeijer »

Ik zit met een lastig probleem met mijn Stilo. De radio/navi (9.9) start meestal op met een blauw scherm waarop het Fiat embleem in stukjes over het scherm lijkt te zweven. Na verloop van tijd gaat de unit vanzelf uit na 2x opstarten. Door telkens opnieuw te proberen gaat de radio/navi op een gegeven moment wel weer aan, dit kan echter een uur duren en 15 keer aanzetten.... De unit werkt dan wel naar behoren. Is hier iets over bekent? Het lijkt alsof de connect+ unit niet goed opstart.
Wie heeft dit eerder gezien en wie weet een oplossing?

Gebruikersavatar
mark-abarth24
Master
Master
Berichten: 636
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 07-RP-GF
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth 5M17
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs
Gegeven waarderingen: 57 keren
Ontvangen waarderingen: 72 keren
Contacteer:

Re: Connect Nav+ blijft maar onregelmatig uitvallen / opstar

Bericht door mark-abarth24 »

Ik heb het zelfde probleem met opstarten dat fiat logo niet meer te zien is. Maar als hij uit gaat hoor je ook een krakend en tikkend geluid. Maar verder werkt hij ook gewoon goed na behoren.

Groeten mark
Onze auto's

Fiat Stilo Abarth 5M Zwart

Nissan Tino 1,8 automaat familie Car = van de vrouw ( Emotieloze auto.) haha

Besmet door het Stilo virus een recept is er niet. Oplossing is dan maar aan stilo 4 beginnen.

Gebruikersavatar
FrankLohmeijer
Beginner
Beginner
Berichten: 3
Lid geworden op: vr dec 06, 2013 8:23 am
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: Connect Nav+ blijft maar onregelmatig uitvallen / opstar

Bericht door FrankLohmeijer »

De unit van mij doet het niet, althans meestal niet. Af en toe start hij normaal op maar meestal niet. Ik krijg dan na het fiat logo een blauwe waas op het scherm wat van rechts naar links beweegt, lijkt wel op een visnet en is ook iedere keer anders... Mijn idee is dat er in de opstart iets fout gaat waardoor het systeem blijft hangen. Ik weet niet of dit te repareren is, harde reset helpt in ieder geval niet

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten