Connect nav+ vervangen voor een Kenwood-DDX42BT

Post hier al je vragen over het standaard radio systeem of het Connect Nav+ systeem.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JohnKoStilo
Beginner
Beginner
Berichten: 27
Lid geworden op: do mar 10, 2016 8:44 am
Registration: 92pzhf
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth 6M
Engine: 1.9 JTD 16V 140 (192A5000)
Woonplaats: Lelystad
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

Connect nav+ vervangen voor een Kenwood-DDX42BT

Bericht door JohnKoStilo »

Goedendag,

ik heb net het topic van Ecniv over het vervangen van de standaard autoradio gelezen.
nu vraag ik mij af of android radio systemen allemaal compatible zijn ( aangezien android toch heel compatible is ).

ik heb mn oog laten vallen op deze radio
http://www.kenwood.eu/car/navigation_mu ... ew=details

voor zover ik weet ziet dit er wel goed uit, ik denk dat alles wel aan te sluiten valt met stekkers en ombouwsetjes, maar ik weet niet waar ik daadwerkelijk op moet letten.

ik hoop dat 't mogelijk is, bij voorbaat dank voor de reacties.

Ciao :wave:
Klein bietje gechipt :D, met mn gele kanarie

Gebruikersavatar
Ecniv
Senior
Senior
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 448
Lid geworden op: wo mei 14, 2014 12:44 am
Registration: 84-ll-xl
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Numansdorp
Gegeven waarderingen: 13 keren
Ontvangen waarderingen: 40 keren
Contacteer:

Re: Connect nav+ vervangen voor een Kenwood-DDX42BT

Bericht door Ecniv »

Dan zal ik ook maar reageren ;) :lol:

In de basis is het heel simpel elk systeem wat je in de Stilo stopt zal gegarandeerd werken het ligt er alleen helemaal aan wat je wilt van de unit.

Wat betreft de stuurwielknoppen lees even mijn how to door daar staat in welke adapter je nodig hebt let wel dat jij in dit geval een patchlead nodig hebt die is ingericht op een KENWOOD unit.

Let wel dat er een wezelijk verschil is tussen jou en mijn unit, die van mij draait letterlijk op Android m.a.w. wat op jou telefoon draait draait op mijn radio, hetgeen je nu op het oog heeft beschikt alleen over de compabiliteit om met Android samen te werken via een app https://play.google.com/store/apps/deta ... .kmc&hl=nl

Let hier even wel dat ik mij hardop afvraag hoe dit dus werkt mbt handsfree acties..... :think:

Alvast veel succes en mocht je verdere of specifiekere vragen hebben dan hoor ik het wel :thumbup:
Sex is like air: You will miss it when it`s gone

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten