Druklager vervangen / bak demonteren
- Schumi
- Forum moderator
- Quickpoint
- Berichten: 5368
- Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
- Registration: 68-JT-JV
- Coach type: 3 Drs Hatchback
- Model: Abarth Selespeed
- Engine: 2.4 20V (192A2000)
- Woonplaats: Maranello Italie
- Gegeven waarderingen: 17 keren
- Ontvangen waarderingen: 838 keren
- Contacteer:
Re: Druklager vervangen / bak demonteren
Oke...zo dus
============>>> STILO AMR24 STRADALE 200/PK Tuned by Madeno Racing <<<===========
- Renier
- Beginner
- Berichten: 67
- Lid geworden op: za nov 15, 2014 12:20 pm
- Registration: 66-JL-BV
- Coach type: 3 Drs Hatchback
- Model: Abarth Selespeed
- Engine: 2.4 20V (192A2000)
- Woonplaats: Eindhoven
- Gegeven waarderingen: 3 keren
- Ontvangen waarderingen: 6 keren
- Contacteer:
Re: Druklager vervangen / bak demonteren
Dus alleen dat? en dan doet ie het in principe vanzelf?dray schreef:Schumi schreef:Deze procedure kun je alleen met het MES uitvoeren het FSC "Kwik-Point" Luigi is voor jou de dichts bij zijnde...om jou te kunnen helpen hiermee [/quot
Er zijn meerde wegen naar Rome , alfaobd en zelfs met van die China hand computers merkloos lukt het prima .
Clutch bleed , end of line service self calibration, thats all.
Tenminste zo heb ik het gedaan en rijd nu nog steeds perfect.
Heb inderdaad MES (Multiecuscan), al is de versie ik heb verschrikkelijk slecht, maar zou dit moeten kunnen doen.
Enorm bedankt in ieder geval!
Druklager Stilo Abarth
Ik heb hier al enige tijd een abarth staan die bokkerde bij optrekken. na een tijd maar eens weer mee bezig gegaan en besloten de bak er af te halen. bij het demonteren van de bak kwamen we ook achter de oorzaak van het bokkeren met optrekken. De vorige eigenaar had kenbaar de bak er al eens af gehad. Toen we de bak er af haalden zagen we namelijk tot onze grote verbazing dat een slang van de koeling tussen het blok en de bak zat. Dit veroorzaakte het tot nog toe onverklaarbare bokkeren. De koppeling pakt zo immers scheef op.
nieuwe slang gehaald en alles weer gemonteerd. Selespeed systeem ontlucht en stond netjes op druk en de auto schakelde. En nu komt het.... auto starten. bam druklager lek...... balen.. alles weer los halen nieuwe druklager er op. Eenmaal klaar auto starten. Alles prima. na honderd meter rijden ineens niks meer. weer druklager lek... Ik snap er helemaal niks meer van. iemand een idee hoe dit kan??
nieuwe slang gehaald en alles weer gemonteerd. Selespeed systeem ontlucht en stond netjes op druk en de auto schakelde. En nu komt het.... auto starten. bam druklager lek...... balen.. alles weer los halen nieuwe druklager er op. Eenmaal klaar auto starten. Alles prima. na honderd meter rijden ineens niks meer. weer druklager lek... Ik snap er helemaal niks meer van. iemand een idee hoe dit kan??
- EntonoX
- Master
- Berichten: 717
- Lid geworden op: di apr 23, 2013 1:55 pm
- Registration: 00-00-00
- Coach type: 5 Drs Hatchback
- Model: Active
- Engine: 1.2 16V (188A5.000)
- Woonplaats: Wijk bij Duurstede
- Gegeven waarderingen: 47 keren
- Ontvangen waarderingen: 104 keren
- Contacteer:
Re: druklager
Koppelingsplaat goed gemonteerd? Er staat op de plaat welke kant richting de bak 'cambio' moet. Anders perst het druklager zich binnen 1 a 2 keer kapot op de plaat.
Re: Druklager vervangen / bak demonteren
normaal zou ik zeggen de koppeling zit er goed in.... helaas was ik olie halen toen mijn broer dat weer monteerde dus hou die optie zeker open. kan eigenlijk ook niks anders meer bedenken. zondag gaat de bak er weer af. ik zal laten weten hoe het gegaan is.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten