Yep... het word knippen, radio heeft een "speciale" stekker met allemaal losse eindjes (zelfs alle speakers moeten geknipt )Stefan ariesen schreef:Je hebt gewoon veloopjes daar voor niks knippen en plakken en cambus heb je niet nodig dus daar hoef je ook niks aan te Doen levert ook geen storingen op
[GESLOTEN] Problemen met 2 din radio inbouwen ipv de standaard radio
- Dee01
- Master
- Berichten: 614
- Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:47 pm
- Registration: 60 lp rj
- Coach type: 3 Drs Hatchback
- Model: Dynamic
- Engine: 1.6 16V (192B30)
- Woonplaats: Niet gevonden.
- Gegeven waarderingen: 250 keren
- Ontvangen waarderingen: 201 keren
- Contacteer:
Re: Problemen met 2 din radio inbouwen ipv de standaard radio
-= Zombie Outbreak Response Team =-
Computers are good at following instructions, but not at reading your mind. ~Donald Knuth
Computers are good at following instructions, but not at reading your mind. ~Donald Knuth
- Stringelax
- Beginner
- Berichten: 14
- Lid geworden op: do apr 03, 2014 11:57 am
- Registration: 26-PS-PZ
- Coach type: 5 Drs MultiWagon
- Model: Active Plus
- Engine: 1.4 16V (843A1000)
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
- Contacteer:
Re: Problemen met 2 din radio inbouwen ipv de standaard radio
Ik ben me momenteel hierin ook aan het verdiepen. Een JVC radio inbouwen, mijn originele heeft het begeven met veel stank overigens.
Waar ik al achter ben gekomen (bij een JVC radio) dat A7 (rood) van de auto naar A4 (geel) van de radio verbonden moet worden. A7 is namelijk bij de Stilo de constante + voeding. JVC heeft hiervoor speciaal beiden draden (A4 & A7) voorzien van pluggen om het omsteken te vergemakkelijken. A4 is bij de Stilo niet aangesloten in de stekker. Op de rode (A7) van de radio moet dus de geschakelde +voeding komen.
@Stefan Ariesen.
Verloopjes gaan niet helpen, de kabelboom van de Stilo voorziet (bij mij althans) niet in een geschakelde +voeding. Die zal dus apart aangelegd moeten worden.
Waar ik al achter ben gekomen (bij een JVC radio) dat A7 (rood) van de auto naar A4 (geel) van de radio verbonden moet worden. A7 is namelijk bij de Stilo de constante + voeding. JVC heeft hiervoor speciaal beiden draden (A4 & A7) voorzien van pluggen om het omsteken te vergemakkelijken. A4 is bij de Stilo niet aangesloten in de stekker. Op de rode (A7) van de radio moet dus de geschakelde +voeding komen.
@Stefan Ariesen.
Verloopjes gaan niet helpen, de kabelboom van de Stilo voorziet (bij mij althans) niet in een geschakelde +voeding. Die zal dus apart aangelegd moeten worden.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast