[GESLOTEN] [2017] Noord Holland rit 26.3.'17

Post je verslag en foto's hier van het event/meeting
Gesloten
Gebruikersavatar
cees26
Goeroe
Goeroe
Berichten: 1515
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 34HHX3
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Active
Engine: 1.4 16V (843A1000)
Woonplaats: Beverwijk
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 420 keren
Contacteer:

[GESLOTEN] [2017] Noord Holland rit 26.3.'17

Bericht door cees26 »

Zondag 26 maart, een stralende voorjaarsdag, uitstekend geschikt voor het maken van de eerste rondrit 2017, door FSC.

Het beginpunt, Johanna's Hof is prachtig gelegen in het Noordhollands duinreservaat. Toen ik om 09.15 uur (na een kort nachtje gehad te hebben; ingang zomertijd), arriveerde, waren er al een flink aantal deelnemers aanwezig. Bij controle van de deelnemerslijst, bleken er toch weer enkele leden te zijn die niet de moeite nemen zich af te melden ! (voor de organisatie teleurstellend, ben je verhinderd, kan altijd, maar laat ons niet in onzekerheid, er kan ook onderweg iets gebeurd zijn !).

Bij het verzamelpunt hadden wij de beschikking over een "eigen" zaaltje, zodat we gezamelijk konden genieten van een kopje koffie. (voortaan IEDEREEN afrekenen !).

Hierna liet Dennis de deelnemers met een tussenpoze van 2 a 3 minuten vertrekken voor een rondrit door de prachtige provincie Noord Holland.
Mijn persoon (+ eega + hond), gingen onderweg na het punt voor her-verzameling, Brekers te Groote Keeten.

Dennis wachtte op onze Jan Koster, en zij kwamen gezamelijk naar Groote Keeten.
Hier kwamen al spoedig de eersten aanrijden en wij verzamelden ons op het zonnige terras. Er werd gezellig gepraat en naast koffie werd er gretig gebruikt gemaakt van het aangebodene op de menukaart.

Hierna gingen wij vertrekken voor het laatste gedeelte van de rondrit, welke langs de kust zou voeren. (Helaas is het laatste deel van de route aangepast in verband met een wegopbreking in Groet, het voorbereiden van een kloppende rit is en blijft een spannende bezigheid).

Ondertussen bracht ondergetekende gauw de hond naar huis, alvorens naar het eindpunt, hotel van der Valk te Akersloot te rijden.
Aldaar werden de Stilo's bij elkaar geplaatst, op verzoek, om een foto te maken, maar of deze foto ook ooit gemaakt is ?

Door het snelle afleggen van de route, waren wij eigenlijk vroeg aanwezig bij van der Valk, waar wij vanaf 16.00 uur een tafel gereserveerd hadden. (ook hier de aantekening dat er buiten dat er enkele leden niet waren komen opdagen, een aantal deelnemers zich ter plaatse afmelden voor het eten, terwijl op het forum was gevraagd dit vooraf te melden, er ook enkelen spontaan vandoor gingen !)

Neemt niet weg dat degenen die wel zijn blijven eten, volgens mij, een leuke dag hebben gehad, want ik heb nieuwe gezichten gezien, gelachen, genoten van het weer, en vond de opkomst s'ochtends heel erg leuk.
Maar na alle positiviteit, mag ik ook wel zeggen dat ik het jammer vindt, dat a.,niet iedereen afrekent, b., mensen wegblijven, en c.,de meeting niet leuk vinden, het is een ieder vrij zelf een meeting te organiseren ! Het is voor mij een hobby, en ik vindt het leuk om iets voor FSC te organiseren en blijf dit ook doen, naast mijn drukke werk, en voor kritiek sta ik open, maar dan wel gefundeerd !

De eerst volgende meeting wordt gehouden op 9 april, Viva Italia te Assen. Dan in mei is Italia a Zandvoort, eind augustus een gezellige bbq !,september Herten (hoop ik) en eind september wil ik een rit organiseren door het Toscane van Gelderland !

Met een speciaal woord van dank aan Dennis, voor zijn onvolprezen hulp, deze dag en in de voorbereiding !

A presto
Cees
Laatst gewijzigd door Gagen op za feb 03, 2018 1:12 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Oud en inactief onderwerp.
Deze gebruikers waarderen cees26 voor dit bericht (totaal 5):
Marex (ma mar 27, 2017 12:00 pm) • Dee01 (ma mar 27, 2017 12:09 pm) • Lenair (ma mar 27, 2017 8:11 pm) • Astrid1987 (di mar 28, 2017 8:29 am) • longtimeago (vr mar 31, 2017 4:06 pm)
Waardering: 71.43%
Fiat Bravo 1.4 Tjet 150

MelindaB
Forum moderator
Forum moderator
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Noord Holland rit 26.3.'17

Bericht door MelindaB »

Het was inderdaad schitterend weer voor een rondrit door noord-holland. Dat had niet beter uit kunnen komen :D.

Ik was erg blij dat ik ondanks de recente problemen toch nog aanwezig kon zijn met hulp van enkele stilonaten. Zowel de tosti bij de lunch als de kip saté bij het diner waren lekker.
Het was ontzettend druk bij vd valk dus dan is het heel mooi dat je als club een plekje krijgt in het restaurant en daarmee beetje afgezonderd word van de rest van de gasten.
(kwam er bij thuiskomst achter dat een bekende van mij ook precies op dat moment daar aan het eten was en zelfde tijd weg ging. Elkaar helaas dus gemist).

Het is jammer dat het 1 en ander niet lekker soepel liep bij deze meeting, maar dat is weer een mooie les voor de volgende keer.

Ik heb er van genoten, zelfs van het feit dat ik als enige in mijn onesie was op komen dagen (kijk astrid streng aan) hahaha.
Kreeg te horen dat als dat bekend had geweest, twee andere leden dan ook hun onesie aan hadden gedaan. Ik zal het volgende keer op het forum melden! Haha. Zoiezo dr Brabant meeting van astrid, dat kan gewoon niet anders. Maar goed, dat is ff off topic.

Gister avond heb ik nog een goed aantal uur na genoten waardoor ik niet meteen in slaap viel.
Dat betekend dat het wat mij betreft leuk en mooi was.

Bedankt cees!
Bedankt dennis!
Cees, blijf alsjeblieft net zo enthausiast meetings organiseren! :D love them.

Vandaag ga ik nog even genieten van het heerlijke weer, dus, greetz!

Bedankt allen en dan vooral astrid, nutter en dee01. En natuurlijk davy! Zonder jullie had ik er niet bij kunnen zijn!
Deze gebruikers waarderen MelindaB voor dit bericht (totaal 4):
Astrid1987 (di mar 28, 2017 8:29 am) • cees26 (di mar 28, 2017 9:50 am) • Lenair (di mar 28, 2017 3:10 pm) • longtimeago (vr mar 31, 2017 4:06 pm)
Waardering: 57.14%

Gebruikersavatar
Astrid1987
Junior
Junior
Berichten: 207
Lid geworden op: vr jun 17, 2016 7:55 pm
Registration: 96-NF-DZ
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: ....
Gegeven waarderingen: 402 keren
Ontvangen waarderingen: 206 keren
Contacteer:

Re: Noord Holland rit 26.3.'17

Bericht door Astrid1987 »

Het was afgelopen zondag zeker wel een zeer leuke meeting. Een erg mooie route, prachtig weer en uiteraard leuk gezelschap.
Stilo ff uit laten lezen, klein probleempje gevonden waar ik werk van ga maken.
Melinda.... nogmaals sorry hahaha m'n onesie gaat aan met de brabo meeting ghehehe. En bedankt dat je *tromgeroffel* m'n kentekenplaat houders gemonteerd hebt.

Ik heb wel wat foto's gemaakt maar door de gezelligheid eigenlijk geen foto's meer gemaakt bij van de Valk.

Cees, blijf inderdaad maar zulke mooie meetings organiseren. Heb echt genoten van de dag.

Dennis uiteraard ook super!

Ionut bedankt voor het uitlezen van m'n Stilo.

Op naar de volgende meeting... Brabant meeting; mensen meld je aan yehhhh.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Deze gebruikers waarderen Astrid1987 voor dit bericht (totaal 3):
cees26 (di mar 28, 2017 9:50 am) • Lenair (di mar 28, 2017 3:09 pm) • longtimeago (vr mar 31, 2017 4:06 pm)
Waardering: 42.86%
Zombie Outbreak Response Team

Alfa 156 2.4 20V JTD Sportwagon powered by JTD Performance

Gebruikersavatar
Lenair
Beginner
Beginner
Berichten: 17
Lid geworden op: wo mar 08, 2017 7:10 pm
Registration: 12LJVD
Coach type: 5 Drs MultiWagon
Model: Dynamic
Engine: 1.8 16V (192A4000)
Woonplaats: Zevenhoven
Gegeven waarderingen: 8 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren
Contacteer:

Re: Noord Holland rit 26.3.'17

Bericht door Lenair »

Goedendag Allemaal,

Noord Holland rit 2017.

Voor mij was het de allereerste meeting bij FSC, en wist dus niet wat ik kon verwachten.
Inderdaad zoals meerdere al aangaven was het op deze zondag de 26ste maart een prachtige en zonnige lente dag.

De samenkomst in Castricum was een gezellige boel. Gezamenlijk aan 1 grote tafel, met Melinda als speciale gast in haar prachtige roze onesie.
Als Astrid al aangeeft dat ze tijdens de Brabant Meeting haar Onesie ook aandoet, dan trek ik mijn Batman Onesie ook aan. (Wie nog meer!!)

De rit van deze dag voerde ons langs de diverse locaties, met hier en daar een opdrachtje.
Je zou het maar hebben, Tram in je Tuintje....jpg
Uiteraard reden enkele van ons (waaronder ik) toch een keer verkeerd, wat er zeker ook bij hoorde.
Deel 1 van de rit werd verder door iedereen goed afgerond en resulteerde voor sommige in een grote welverdiende pannenkoek en voor de ander een tosti of een heerlijk bakkie koffie / warme chocolademelk.
Daarna vertrokken we voor het laatste deel van de Toerrit welke ons leidde langs de duinen van Callantsoog naar Hotel van der Valk te Akersloot.
Daar aangekomen moest ik toch nog even een plaatje schieten van de Stilo's welke op dat moment waren gearriveerd.
De Toerrit Noord Holland 2017 zit erop (1).jpg
Ook Astrid en Melinda hadden voldoende bekijks tijdens het aanbrengen van nieuwe kentekenplaten op de Stilo van Astrid.
(wat zag het vies toen de oude platen eraf gingen, vooral aan de voorkant kwam er een hele zandbak uit :-) )
Maar na de plaatsing was het zeker een plaatje.
Het leek wel het programma: Klussen met Kijkers.
Plaatje Okey Astrid ...jpg
Na deze actieve dag was er ook nog gedacht aan de inwendige mens. Met een groep van ongeveer 20 personen hebben we genoten van een heerlijke maaltijd en de nodige drankjes. (alcoholvrij natuurlijk)

Ik dank iedereen die betrokken is geweest bij de voorbereiding van deze Rit.
Met name Cees en Dennis, Thnkx :-)
Voor de 1ste keer vond ik dit een topper en hoop natuurlijk op meerdere meetings.
Jammer voor diegene die dit allemaal gemist hebben. maar die zullen zich een volgende meeting wel laten zien..

Voor nu zeg ik Astalapasta, en See You Later.

Groeten, Lenair. (Ook een echte Brabander, Astrid)
Deze gebruikers waarderen Lenair voor dit bericht (totaal 3):
cees26 (wo mar 29, 2017 11:40 am) • Astrid1987 (do mar 30, 2017 1:40 pm) • longtimeago (vr mar 31, 2017 4:07 pm)
Waardering: 42.86%

Gebruikersavatar
Astrid1987
Junior
Junior
Berichten: 207
Lid geworden op: vr jun 17, 2016 7:55 pm
Registration: 96-NF-DZ
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: ....
Gegeven waarderingen: 402 keren
Ontvangen waarderingen: 206 keren
Contacteer:

Re: Noord Holland rit 26.3.'17

Bericht door Astrid1987 »

Lenair meld je dan ff gezellig aan voor de Brabant meeting ghehehe
Deze gebruikers waarderen Astrid1987 voor dit bericht:
cees26 (za apr 01, 2017 10:44 am)
Waardering: 14.29%
Zombie Outbreak Response Team

Alfa 156 2.4 20V JTD Sportwagon powered by JTD Performance

Gebruikersavatar
Lenair
Beginner
Beginner
Berichten: 17
Lid geworden op: wo mar 08, 2017 7:10 pm
Registration: 12LJVD
Coach type: 5 Drs MultiWagon
Model: Dynamic
Engine: 1.8 16V (192A4000)
Woonplaats: Zevenhoven
Gegeven waarderingen: 8 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren
Contacteer:

Re: Noord Holland rit 26.3.'17

Bericht door Lenair »

Dat zal ik zeker tijdig doorgeven Astrid. Ik moet eerst weten hoe het staat met mijn werkzaamheden. Groeten, Lenair
Astrid1987 schreef:Lenair meld je dan ff gezellig aan voor de Brabant meeting ghehehe
Deze gebruikers waarderen Lenair voor dit bericht:
cees26 (za apr 01, 2017 10:44 am)
Waardering: 14.29%

Gebruikersavatar
japioo
Master
Master
Berichten: 594
Lid geworden op: wo nov 05, 2014 10:42 pm
Registration: 11-RV-BP
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 27 keren
Ontvangen waarderingen: 89 keren
Contacteer:

Re: Noord Holland rit 26.3.'17

Bericht door japioo »

Dank voor de gezellige N H rit ! Ondanks dat we uit Noord Holland komen toch weer op vele onbekende plekjes terechtgekomen. Leuk toch ?
Pech dat de terugweg niet helemaal binnendoor kon wegens diverse wegafsluitingen maar zo gaan die dingen nu eenmaal.
Jammer dat we bij het einddiner bij v.d Valk niet aanwezig konden zijn, was mij bij de routebeschrijving niet geheel duidelijk dat er ook eten gereserveerd was, heb er ongetwijfeld overheen gelezen.
Cees, Dennis hoop spoedig op weer zo'n leuke dag !
Heb nog een paar foto's, komen later.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door japioo op vr mar 31, 2017 5:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Deze gebruikers waarderen japioo voor dit bericht (totaal 2):
cees26 (za apr 01, 2017 10:45 am) • Astrid1987 (za apr 01, 2017 1:35 pm)
Waardering: 28.57%

Gebruikersavatar
longtimeago
Goeroe
Goeroe
Berichten: 769
Lid geworden op: zo jun 30, 2013 4:34 pm
Registration: 56-XFP-1
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Sport
Engine: 1.2 16V (188A5.000)
Woonplaats: Alkmaar
Gegeven waarderingen: 442 keren
Ontvangen waarderingen: 108 keren
Contacteer:

Re: Noord Holland rit 26.3.'17

Bericht door longtimeago »

Ik had hier zo graag bij willen zijn om de meeste van jullie nog even te zien! Helaas liep het even anders (moest de dag naar groningen en daar waren wat complicaties, dus het liep wat uit... Uiteindelijk pas om 19:00 terug in Alkmaar :( )
Leuke foto's ook!
Deze gebruikers waarderen longtimeago voor dit bericht (totaal 2):
cees26 (za apr 01, 2017 10:45 am) • Astrid1987 (za apr 01, 2017 1:35 pm)
Waardering: 28.57%
- Fiat Stilo 1.2 16V Active 80PK - 2002 - Verkocht :(
- Seat Ibiza 1.2 TDi Style 75PK (180NM) - 2012 -

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten