[GESLOTEN] [2017] Classic Parc Boxtel

Post je verslag en foto's hier van het event/meeting
Gesloten
Gebruikersavatar
cees26
Goeroe
Goeroe
Berichten: 1515
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 34HHX3
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Active
Engine: 1.4 16V (843A1000)
Woonplaats: Beverwijk
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 420 keren
Contacteer:

[GESLOTEN] [2017] Classic Parc Boxtel

Bericht door cees26 »

Hallo allen,

Wat een mooi weer hadden wij voor de meeting bij Classic Parc te Boxtel.

Een aantal leden hadden zich verzameld bij Antoine, en waren al bij CP toen ik om 09.00 uur arriveerde.
Wat een mooie plaats en wat een mooi gezicht, zo´n rij Stilo´s ! Volgens mij was FSC het grootst in aantal van de aanwezige clubs, hulde en niet onvermeld, wat een hartelijk weerzien met onze vaste `gang` ! En leuk om ook de nieuwe aanwas te zien !

Jongens/meiden, het is voor mij echt super zoals de leden van FSC met elkaar omgaan, het is gewoon, op zijn brabants, kei-gezellig !!!

Helaas was ik de eerste die vertrok -ivm vakantie-perikelen-, maar ik denk dat het nog een gezellige middag was, in Boxtel.
Sommigen heb ik geen `gedag`kunnen zeggen, maar ik hoop jullie op het eerstvolgende evenement, Italia a Zandvoort weer te spreken.
Dit gaat wederom een super meeting worden, aan het enthousiasme van de FSC leden zal het niet liggen !

Tot Zandvoort,
Cees
Laatst gewijzigd door Gagen op za feb 03, 2018 1:13 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Oud en inactief onderwerp.
Deze gebruikers waarderen cees26 voor dit bericht (totaal 3):
Astrid1987 (zo mei 21, 2017 7:14 pm) • marcel-abarth (zo mei 21, 2017 8:17 pm) • Dee01 (ma mei 22, 2017 8:03 pm)
Waardering: 42.86%
Fiat Bravo 1.4 Tjet 150

Gebruikersavatar
Astrid1987
Junior
Junior
Berichten: 207
Lid geworden op: vr jun 17, 2016 7:55 pm
Registration: 96-NF-DZ
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: ....
Gegeven waarderingen: 402 keren
Ontvangen waarderingen: 206 keren
Contacteer:

Re: Classic Parc Boxtel

Bericht door Astrid1987 »

Zojuist thuis gekomen van een aangename en super gezellige dag bij het Classic Park te Boxtel.

Erg leuk om elkaar weer te zien en bij te kletsen.

Er stond een mooi scala aan prachtige Italiaanse wagens, heb m'n ogen uit gekeken :-)

Het weertje was super! De monchou taart ook...

Na de meeting nog met een clubje mensen naar het Duits lijntje gereden voor een aantal mooie foto's.

Diegene die erbij waren en graag de WeTransfer link willen met alle foto's, stuur me ff een PB-tje.

Op z'n broabandts... dèh woar un kei goej dagske

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Deze gebruikers waarderen Astrid1987 voor dit bericht (totaal 5):
cees26 (zo mei 21, 2017 7:30 pm) • japioo (ma mei 22, 2017 7:26 am) • marcel-abarth (ma mei 22, 2017 5:58 pm) • Dee01 (ma mei 22, 2017 8:03 pm) • Nutter (di mei 23, 2017 7:46 am)
Waardering: 71.43%
Zombie Outbreak Response Team

Alfa 156 2.4 20V JTD Sportwagon powered by JTD Performance

Gebruikersavatar
Schumi
Forum moderator
Forum moderator
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 5362
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 68-JT-JV
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Maranello Italie
Gegeven waarderingen: 17 keren
Ontvangen waarderingen: 838 keren
Contacteer:

Re: Classic Parc Boxtel

Bericht door Schumi »

Wat gaaf dat jullie z'n mooie meeting hebben gehad...en met het mooie weer er bij :thumbup:
En de fotograaf mag ook blijven hoor :lol: hele mooie plaatjes gemaakt...top :thumbup:
Deze gebruikers waarderen Schumi voor dit bericht (totaal 5):
Astrid1987 (zo mei 21, 2017 8:31 pm) • cees26 (zo mei 21, 2017 8:56 pm) • japioo (ma mei 22, 2017 7:26 am) • marcel-abarth (ma mei 22, 2017 5:58 pm) • Dee01 (ma mei 22, 2017 8:03 pm)
Waardering: 71.43%
============>>> STILO AMR24 STRADALE 200/PK Tuned by Madeno Racing <<<===========

Gebruikersavatar
Astrid1987
Junior
Junior
Berichten: 207
Lid geworden op: vr jun 17, 2016 7:55 pm
Registration: 96-NF-DZ
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: ....
Gegeven waarderingen: 402 keren
Ontvangen waarderingen: 206 keren
Contacteer:

Re: Classic Parc Boxtel

Bericht door Astrid1987 »

Nou dan bof ik maar weer :mrgreen:
Deze gebruikers waarderen Astrid1987 voor dit bericht (totaal 3):
cees26 (zo mei 21, 2017 8:56 pm) • Dee01 (zo mei 21, 2017 10:16 pm) • muller115 (ma mei 22, 2017 7:03 am)
Waardering: 42.86%
Zombie Outbreak Response Team

Alfa 156 2.4 20V JTD Sportwagon powered by JTD Performance

Gebruikersavatar
Dee01
Master
Master
Berichten: 614
Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:47 pm
Registration: 60 lp rj
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Niet gevonden.
Gegeven waarderingen: 250 keren
Ontvangen waarderingen: 201 keren
Contacteer:

Re: Classic Parc Boxtel

Bericht door Dee01 »

Gisteren de dag (te) vroeg begonnen met een bak koffie en stuk gebak bij ons thuis

Had ergens op een of andere manier begrepen dat we om 8u op locatie in boxtel verwacht werden maar dit bleek 9uur te zijn, nog excuses hiervoor

We waren dus de eerste deelnemers aanwezig op classic park, met als gevolg hiervan dat we door een andere ingang naar binnen moesten (geluksmomentje voor degene die nog geen ticket hadden gekocht want hier werd niet om gevraagt :))

Omdat het verders ook nog helemaal leeg was was dit een uitstekend moment om even kennis te maken met de nieuwe gezichten en even als groep samen te zijn en onderling even te kletsen

Langzamerhand begon het terrein te vullen met mooie auto's

Over de dag hier en daar wat gedronken en gegeten, hier en daar auto's bewonderd ect ect

Na het evenement zijn we nog even een aantal foto's wezen maken van de stilo's op een mooie locatie, daarna zijn we nog naar de mac gereden om daar nog ff lekker te gaan eten

Kortom, het was een geslaagde gezellige dag weer!

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en tot bij een volgende meeting

P.s. cees, ondanks dat je ditmaal vroeg weg moest vind ik het wel top dat je iig even aanwezig bent geweest en veel plezier toegewenst!!
Deze gebruikers waarderen Dee01 voor dit bericht:
Astrid1987 (ma mei 22, 2017 1:48 pm)
Waardering: 14.29%
-= Zombie Outbreak Response Team =-
Computers are good at following instructions, but not at reading your mind. ~Donald Knuth

Gebruikersavatar
Leen
Senior
Senior
Berichten: 293
Lid geworden op: ma jan 13, 2014 2:59 pm
Gegeven waarderingen: 11 keren
Ontvangen waarderingen: 37 keren
Contacteer:

Re: Classic Parc Boxtel

Bericht door Leen »

Was een leuke dag .... en vroeg aankomen op locatie heeft zo z'n voordelen;-))
Deze gebruikers waarderen Leen voor dit bericht:
Dee01 (ma mei 22, 2017 8:03 pm)
Waardering: 14.29%
9 inch Alpine met camera, C&B snelle nokkenassen, Q2 diff, RVS uitlaat met 200 cel sportkat., Lancia Kappa uitlaat spruitstuk, BMC/CDA airbox, 305 mm Brembo, 30 mm verlaagd, gechipt, lederen interieur, standaard xenon.

MelindaB
Forum moderator
Forum moderator
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Classic Parc Boxtel

Bericht door MelindaB »

Ik zal ook ff mijn zegje doen en mijn fototjes showen. :D

Het was een top dag. The End. :lol:

We waren inderdaad wat te vroeg op het terrein, maar dat bracht zoals vermeld voordelen met zich mee.
Ikzelf had de dag en nacht ervoor niet geslapen dus was al brak voor het evenement überhaupt begon, maar dat weerhield me er niet van om van de sfeer en de auto's te genieten. :thumbup: En het zonnetje natuurlijk. Wat was het heerlijk weer.

Rond een uurtje of half 11 begon het parkeer terrein een beetje vol te lopen met Lamborghini's, Ferrari's en Maserati's.
Het zijn mooie auto's, maar zou er niet 1 willen hebben.... Veel te "Kijk mij rijk zijn" ego-auto's hahaha.
Daar stonden wij dus tegen over met onze pauperbak Stilo's.
En naast ons stond de Punto Club die ook wel mooi waren uitgedost hoor :thumbup:

Je kon het museum in om veel verschillende auto's te bewonderen, van echte klassiekers tot de moderne Fiat 500.
Zelf vond ik de 66' Mustang erg mooi, en natuurlijk de Fiat Spider Abarth (foto hieronder).
Die twee mogen wel in mijn garage (als ik die had) 8-)

Naast schitterend dure auto's, hadden we ook super gezelschap. Er was een mooie opkomst aan clubleden en Stilo's.
Waaronder een aantal nieuwe gezichten :thumbup: :thumbup: :wave:
Jammer dat cees als eerste weg moest, maar Cees, veel plezier in Italië! Wel terug komen met die Stilo van je, hè.. niet plots inruilen! :lol:

Af en toe een drankje en een hapje, af een toe een rondje lopen en auto's bewonderen (natuurlijk ook onze eigen).
Af en toe fototje maken, ook van onszelf natuurlijk. En voor de rest heerlijk genoten van het weer en de mensen. :D

Rond uurtje of half 4 gingen we met een 8 auto's naar een viaduct/tunnel om foto's te schieten en moet zeggen, dat was een echt mooie plek voor foto's. Heb er een aantal heeeeele mooie foto's van mijn auto kunnen maken 8-)
Hierna naar de McDonalds. Snelweg op en natuurlijk was ik de enige met een 1.6 dus erm... Jongens, kan het volgende keer wat langzamer? Ik hou het niet bij! hahahaha :lol:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Deze gebruikers waarderen MelindaB voor dit bericht (totaal 3):
japioo (di mei 23, 2017 7:22 am) • J.scheepers (di mei 23, 2017 9:45 am) • Astrid1987 (di mei 23, 2017 4:42 pm)
Waardering: 42.86%

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten