Engine faullt foutcodes P300 P302

Alles over de motortechniek van de Stilo.
Gebruikersavatar
houwie66
Beginner
Beginner
Berichten: 9
Lid geworden op: ma jul 06, 2015 9:16 pm
Registration: 11-PD-DR
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Nuth, limburg
Gegeven waarderingen: 30 keren
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Engine faullt foutcodes P300 P302

Bericht door houwie66 »

Hallo mensen..
Ik zit met een dilemma... sinds enige tijd heb ik problemen met de melding engine faullt. Verschillende malen uitgelezen. Eerst P300 P302 en P304. Nieuwe bougies geplaats, nieuwe bobines erin en zelfs het omwisselen van bobines op verschillende cylinders helpt niets.
Het enige verschil met voorheen is dat de P304 melding nu weg is. Het is me wel opgevallen dat wanneer ik s'morgens naar het werk ga +/- 25 km heen en s'avonds terug. Komt er geen melding niet als ik onder de toeren rij of stevig doortrek. Je merkt ook niet dat hij inhoud of stottert. De pk's zij n meteen aanwezig. Op het moment dat ik na thuiskomst en daarna na ongeveer 2uurtjes wacht enndan ga rijden komt na ongeveer een km of 4/5 de melding er.weer in.. en bij het uitlezen staan weer de.2 meldingen er P300 en P302. En dan weer resetten en idem hetzelfde als ik de dag erna dezelfde volgorde hanteer. De nokkenassensor en de krukassensor zijn ook al vervangen als ook de riem en waterpomp. Iemand een idee of heeft het zelfde gehad.. ik hoor het graag van jullie wat dit kan zijn. Groetjes uit Limboland

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten