Arno's stilo's

Hier kun je een eigen topic maken voor je Stilo.
Gebruikersavatar
El Nino
Beginner
Beginner
Berichten: 76
Lid geworden op: zo nov 03, 2013 10:39 am
Registration: 06-NP-PK
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth 5M17
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Wezep
Gegeven waarderingen: 11 keren
Ontvangen waarderingen: 12 keren
Contacteer:

Re: Arno's stilo's

Bericht door El Nino »

Afbeelding

Afbeelding

Het glazen lamellen dak van de Schumacher werkt niet. Ik heb nog niet gekeken wat er aan mankeert, maar hier op de lokale sloperij stond er 1 met een lamellen dak. Die er vanmiddag eventjes uit gedraaid. Zo grijp ik niet mis, mocht er een onderdeel kapot zijn🙂 Ook kwam ik nog wat folders tegen. Die zijn gewoon leuk voor de heb.

Verder moet ik de Schumacher zo snel mogelijk aan de loop hebben, want begin februari gaan mijn vader en ik beginnen met de bouw van de carport en nieuwe garage. Ik heb geen zin om hem steeds duwend te moeten verplaatsen😅 Het zal dan wat rustiger worden met de stilo's.

De gele heb ik afgelopen week te pakken gehad en heeft groot onderhoud gehad en een paar hekelpuntjes aangepakt. Aanstaande week gaat ie voor een uitlijning en APK, dan heb ik daar voorlopig geen omkijken meer naar🙂 Tevens verwachten we in juni weer een kleintje👶 Dus er moet nog een babykamer gecreëerd worden en de tuin moet verder aangelegd worden. Dit heeft natuurlijk allemaal voorrang op de Schumacher. De carport, garage en tuin moeten allemaal klaar zijn voor de komst van de kleine, zodat we daar tegen die tijd in alle rust van kunnen genieten en als ik dan een momentje heb heerlijk droog aan de Schumacher kan werken😊

Gebruikersavatar
Moreno83
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 439
Lid geworden op: wo aug 15, 2018 9:51 pm
Registration: 50-PT-RJ
Coach type: 5 Drs MultiWagon
Model: Active
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Enschede
Gegeven waarderingen: 48 keren
Ontvangen waarderingen: 45 keren
Contacteer:

Re: Arno's stilo's

Bericht door Moreno83 »

Gefeliciteerd met de kleine , wat leuk! :D
Goed dat je een extra panoramadak op de kop hebt getikt , ze worden schaars in Nederland echter via Brazilie is alles nog te verkrijgen gezien 90% daar met panoramadak rijd haha.
Ik heb zelf een nieuwbouw woning en ik weet hoeveel tijd en geld zulke dingen kosten , daarom loopt mijn eigen project ook niet zo snel maar je hebt nog 18 jaar om aan die Schumacher te werken voordat je hem moet overhandigen aan de kleine....... :lol:

Ben benieuwd naar de eventuele foto's Arno! :clap:
Deze gebruikers waarderen Moreno83 voor dit bericht:
El Nino (di jan 05, 2021 7:23 pm)
Waardering: 14.29%

Gebruikersavatar
sam.vdv
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 218
Lid geworden op: wo nov 11, 2020 2:11 pm
Registration: Zfa19200
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Beringen belgie
Gegeven waarderingen: 45 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren
Contacteer:

Re: Arno's stilo's

Bericht door sam.vdv »

El Nino schreef: ma jan 04, 2021 8:24 pm Afbeelding

Afbeelding

Het glazen lamellen dak van de Schumacher werkt niet. Ik heb nog niet gekeken wat er aan mankeert, maar hier op de lokale sloperij stond er 1 met een lamellen dak. Die er vanmiddag eventjes uit gedraaid. Zo grijp ik niet mis, mocht er een onderdeel kapot zijn🙂 Ook kwam ik nog wat folders tegen. Die zijn gewoon leuk voor de heb.

Verder moet ik de Schumacher zo snel mogelijk aan de loop hebben, want begin februari gaan mijn vader en ik beginnen met de bouw van de carport en nieuwe garage. Ik heb geen zin om hem steeds duwend te moeten verplaatsen😅 Het zal dan wat rustiger worden met de stilo's.

De gele heb ik afgelopen week te pakken gehad en heeft groot onderhoud gehad en een paar hekelpuntjes aangepakt. Aanstaande week gaat ie voor een uitlijning en APK, dan heb ik daar voorlopig geen omkijken meer naar🙂 Tevens verwachten we in juni weer een kleintje👶 Dus er moet nog een babykamer gecreëerd worden en de tuin moet verder aangelegd worden. Dit heeft natuurlijk allemaal voorrang op de Schumacher. De carport, garage en tuin moeten allemaal klaar zijn voor de komst van de kleine, zodat we daar tegen die tijd in alle rust van kunnen genieten en als ik dan een momentje heb heerlijk droog aan de Schumacher kan werken😊
Gefeliciteerd alvast met de kleine
Deze gebruikers waarderen sam.vdv voor dit bericht:
El Nino (wo jan 06, 2021 3:07 pm)
Waardering: 14.29%
A coward dies a thousand deaths , a soldier dies but once

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten