Voorstellen

In dit topic stel je jezelf en je Stilo (met foto) voor (na registratie heb je automatisch toegang tot het complete forum)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kajcrombags
Beginner
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: zo mar 12, 2023 12:00 pm
Registration: 51nfkb
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Barneveld
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Voorstellen

Bericht door kajcrombags »

Ha Allen,

Ongeveer een a twee maanden geleden begaf mijn Fiat Cinquecento het die ik gebruikte als dagelijkse auto naast mijn 156 3.0l. Toen dacht ik ik ben er klaar mee en ik ga lekker met de trein naar het werk etc. Nog geen twee weken daarna bleek de broer van een goede vriend van me zijn Fiat Stilo te verkopen ivm het krijgen van een leaseauto. Top ding wat betreft technische en motorische staat, had alleen nog maar een maand apk, de banden voor waren glad en airbag lampje etc brandde. MAAR, hij vroeg er weinig geld voor. Toen dacht ik wauw gaaf eigenlijk zo een Abarth dus ik vroeg mag ik eens een test ritje maken. Ondanks dat hij slecht uitgelijnd was en alle toeters en bellen afgingen was ik gelijk om en heb ik besloten hem te kopen.

Daarna na wat gedoe de apk erop geknald en nu rijd ik vrolijk elke dag van Barneveld naar Utrecht en weer terug met mijn Stilo. 0 spijt van.

Vandaag ben ik naar Viva Italia geweest, waar ik sowieso ieder jaar heen ga en raakte ik aan de praat met @schumi. Hij vertelde me in een korte tijd alle ins en outs die er maar zijn over de Stilo. Hij vertelde ook met vol trots over dit forum. Dus ik dacht laat ik eens een goed kijkje nemen. En hier ben ik dan.

Mijn naam is Kaj, op het moment ben ik 20 jaar en rijd ik (dus) een Fiat Stilo Abarth, naast mijn 156 3.0 v6 die stil staat.. Ik kom uit Zeist en woon momenteel in Barneveld. Auto’s zijn bij mij echt wel een uit de hand gelopen hobby. Ik kan er maar niet bij wegblijven.

Mochten jullie nog meer over mij willen weten! Laat het vooral weten! Ik blijf hier voorlopig nog wel even rondhangen ;)

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Schumi
Forum moderator
Forum moderator
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 5366
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 68-JT-JV
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Maranello Italie
Gegeven waarderingen: 17 keren
Ontvangen waarderingen: 838 keren
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Schumi »

Hoi Kaj

Welkom bij de FSC :thumbup:
Wij hopen dat je er veel plezier van mag hebben,surf rustig rond op het forum en ontdek wat het voor je Fiat Stilo Abarth allemaal kan betekenen.

Leuk dat wij gisteren al hebben kennis gemaakt op Zandvoort 👍
============>>> STILO AMR24 STRADALE 200/PK Tuned by Madeno Racing <<<===========

Gebruikersavatar
Luigi
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 18, 2019 2:04 pm
Registration: 06-NP-GD
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth 5M17
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Maaskantje/Strakonice cz
Gegeven waarderingen: 7 keren
Ontvangen waarderingen: 47 keren
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Luigi »

Leuk een nieuw lid erbij.
Ja ik was ook op het circuit van Zandvoort en ben daar veel aan de wandel geweest.
Ik heb jou mooie bolide wel zien staan :) Volgende keer ff gezellig kletsen.
Het is altijd leuk nieuwe Stilo fanaten te leren kennen.
Is jou Stilo al het nieuwe model?
Zou je nog vragen of hulp nodig hebben laat het maar weten, daar hebben we namelijk een netwerkje voor.
Uiteraard kan er veel via het forum.

Groet Luigi.
◄♪☼ Voormalig gebruiker 136 ☼♫►.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten