Ik zou eerder opmerken dat de plaat er goed om in moet. Bij dealer gewerkt en monteur 3 druklager gesloopt omdat plaat andersom er in zat.
En net die monteur die altijd alles beter weet en grote mond naar collega's heeft...
Stilo heeft geen haast. Rij nu lekker in een croma 2.0 i.e.
Tamael
Raar gedrag selespeed.
- Schumi
- Forum moderator
- Quickpoint
- Berichten: 5373
- Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
- Registration: 68-JT-JV
- Coach type: 3 Drs Hatchback
- Model: Abarth Selespeed
- Engine: 2.4 20V (192A2000)
- Woonplaats: Maranello Italie
- Gegeven waarderingen: 17 keren
- Ontvangen waarderingen: 839 keren
- Contacteer:
Re: Raar gedrag selespeed.
Op de koppeling plaat staat "Motor side" maar dat moet je wel weten.
Maar nu is het nog erger...omdat het hydraulische druklager niet meer leverbaar is
Maar nu is het nog erger...omdat het hydraulische druklager niet meer leverbaar is
============>>> STILO AMR24 STRADALE 200/PK Tuned by Madeno Racing <<<===========
- Tamael
- Beginner
- Berichten: 38
- Lid geworden op: do sep 08, 2022 11:29 pm
- Registration: 30-ll-gn
- Coach type: 5 Drs MultiWagon
- Model: Young
- Engine: 1.6 16V (182B6.000)
- Woonplaats: Almelo
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Contacteer:
Re: Raar gedrag selespeed.
Klopt helemaal. Heb bij de blauwe abarth de koppeling al vervangen met succes.
Bij mij stond bakzijde op de plaat. In Italiaans. Moet het maar net door hebben.
Mijn opmerking was toen heel simpel. Nieuwe moet er net zo in als dat de oude er uit komt.
Tamael
Bij mij stond bakzijde op de plaat. In Italiaans. Moet het maar net door hebben.
Mijn opmerking was toen heel simpel. Nieuwe moet er net zo in als dat de oude er uit komt.
Tamael
- Schumi
- Forum moderator
- Quickpoint
- Berichten: 5373
- Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
- Registration: 68-JT-JV
- Coach type: 3 Drs Hatchback
- Model: Abarth Selespeed
- Engine: 2.4 20V (192A2000)
- Woonplaats: Maranello Italie
- Gegeven waarderingen: 17 keren
- Ontvangen waarderingen: 839 keren
- Contacteer:
Re: Raar gedrag selespeed.
Dit bedoelde ik ook " Bij mij stond bakzijde op de plaat. In Italiaans"
Wij hebben het namelijk ook eens gehad bij de Abarth van Anand, dit is wel 15 jaar geleden maar wel toen onze eerste keer dat we een drukgroep gingen vervangen incl. het hydraulische druklager.
Je raadt het al...de koppeling plaat er verkeerd om in gezet...en dat kost je de het druklager die meteen kapot knalt..en alle SeleSpeed olie lag op de vloer onder de auto.... maar kom er dan maar eens achter wat er verkeerd is gegaan....pfff we hebben het druklager nog wel van Tuynder vergoed gekregen toen.
Wij hebben het namelijk ook eens gehad bij de Abarth van Anand, dit is wel 15 jaar geleden maar wel toen onze eerste keer dat we een drukgroep gingen vervangen incl. het hydraulische druklager.
Je raadt het al...de koppeling plaat er verkeerd om in gezet...en dat kost je de het druklager die meteen kapot knalt..en alle SeleSpeed olie lag op de vloer onder de auto.... maar kom er dan maar eens achter wat er verkeerd is gegaan....pfff we hebben het druklager nog wel van Tuynder vergoed gekregen toen.
============>>> STILO AMR24 STRADALE 200/PK Tuned by Madeno Racing <<<===========
- jeffrey
- Beginner
- Berichten: 9
- Lid geworden op: ma feb 14, 2022 9:30 pm
- Registration: 84jxsl
- Coach type: 3 Drs Hatchback
- Model: Abarth Selespeed
- Engine: 2.4 20V (192A2000)
- Woonplaats: Ruurlo
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
- Contacteer:
Re: Raar gedrag selespeed.
dat terug schakelen hadden alleen de bouwjaren 2002 en 2003, latere bouwjaren hadden andere firmware
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast