Stem mee! FSC forum layout

Alle vragen en zaken die niet in andere topics behoren/voorkomen
Gesloten

Welk forum layout vind je het beste?

Peiling eindigde op ma jun 09, 2014 10:03 pm

Layout 1
5
21%
Layout 2
5
21%
Layout 3
14
58%
 
Totaal aantal stemmen: 24

Gebruikersavatar
EntonoX
Master
Master
Berichten: 717
Lid geworden op: di apr 23, 2013 1:55 pm
Registration: 00-00-00
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Active
Engine: 1.2 16V (188A5.000)
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
Gegeven waarderingen: 47 keren
Ontvangen waarderingen: 104 keren
Contacteer:

Stem mee! FSC forum layout

Bericht door EntonoX »

Omdat er nogal wat ideeen zijn over de vernieuwde forum indeling maak ik hierbij een poll aan om iedereen mee te laten beslissen in de nieuwe layout van het forum. Het doel van FSC is om het forum zo overzichtelijk mogelijk te houden maar ook onderscheid te maken in de diverse onderwerpen. in de volgende afbeeldingen vind je diverse opzetjes voor de layout van het nieuwe forum. De plaatjes zijn klikbaar voor een grotere versie.

Layout 1
Er is onderscheid in de Abarth en non-Abarth modellen, nadeel is wel dat er meerdere duplicaat forums zijn.
Afbeelding

Layout 2
Onderscheid wordt gemaakt bij het aanmaken van een topic in het betreffende forum. Je kan aangeven of het topic Abarth of non-Abarth gerelateerd is. Tuning heeft subforums.
Afbeelding

Layout 3
Onderscheid wordt gemaakt bij het aanmaken van een topic in het betreffende forum. Je kan aangeven of het topic Abarth of non-Abarth gerelateerd is. Tuning is een apart forum geworden.
Afbeelding

Iconen
Voor Layout 2 en 3 wordt er onderscheid gemaakt in Abarth en non-Abarth modellen. Dit kunnen we bijvoorbeeld doen door het logo van het betreffende topic aan te passen. De gebruiker moet dan bij het aanmaken van het topic aangeven of dit een Abarth of non-Abarth gerelateerd topic moet worden. bijvoorbeeld;
1) nieuw topic non-Abarth
Afbeelding
2) nieuw topic Abarth
Afbeelding

Laat maar horen, en stem vooral :thumbup:

Gebruikersavatar
Schumi
Forum moderator
Forum moderator
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 5362
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 68-JT-JV
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Maranello Italie
Gegeven waarderingen: 17 keren
Ontvangen waarderingen: 838 keren
Contacteer:

Re: Stem mee! FSC forum layout

Bericht door Schumi »

Mensen het is wel de bedoeling dat hier alleen maar een stem wordt uitgebracht...en dat is persoonlijk...!!! :o en er geen commentaar wordt gegeven of iets wel of niet goed is, dit is namelijk niet aan de orde.

We moeten de leden hiermee zo geen stem opdringen, omdat leden hun keuze kenbaar gaan maken... ;) ik hoop dat jullie dit kunnen berijpen.

Ik zal de commentaren die er nu gegeven zijn dat ook verwijderen !!!
============>>> STILO AMR24 STRADALE 200/PK Tuned by Madeno Racing <<<===========

Gebruikersavatar
EntonoX
Master
Master
Berichten: 717
Lid geworden op: di apr 23, 2013 1:55 pm
Registration: 00-00-00
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Active
Engine: 1.2 16V (188A5.000)
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
Gegeven waarderingen: 47 keren
Ontvangen waarderingen: 104 keren
Contacteer:

Re: Stem mee! FSC forum layout

Bericht door EntonoX »

Schumi schreef:Mensen het is wel de bedoeling dat hier alleen maar een stem wordt uitgebracht...en dat is persoonlijk...!!! :o en er geen commentaar wordt gegeven of iets wel of niet goed is, dit is namelijk niet aan de orde.

We moeten de leden hiermee zo geen stem opdringen, omdat leden hun keuze kenbaar gaan maken... ;) ik hoop dat jullie dit kunnen berijpen.

Ik zal de commentaren die er nu gegeven zijn dat ook verwijderen !!!
Commentaar mag wat mij betreft wel hoor Arthur, als iemand een briljant idee heeft mag dit uiteraard gemeld worden :lol: :thumbup:

Gebruikersavatar
Schumi
Forum moderator
Forum moderator
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 5362
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 68-JT-JV
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Maranello Italie
Gegeven waarderingen: 17 keren
Ontvangen waarderingen: 838 keren
Contacteer:

Re: Stem mee! FSC forum layout

Bericht door Schumi »

EntonoX schreef:
Schumi schreef:Mensen het is wel de bedoeling dat hier alleen maar een stem wordt uitgebracht...en dat is persoonlijk...!!! :o en er geen commentaar wordt gegeven of iets wel of niet goed is, dit is namelijk niet aan de orde.

We moeten de leden hiermee zo geen stem opdringen, omdat leden hun keuze kenbaar gaan maken... ;) ik hoop dat jullie dit kunnen berijpen.

Ik zal de commentaren die er nu gegeven zijn dat ook verwijderen !!!
Commentaar mag wat mij betreft wel hoor Arthur, als iemand een briljant idee heeft mag dit uiteraard gemeld worden :lol: :thumbup:
Ik beboel ook alleen het uitbrengen van je stem..dat dit voor je zelf is...en goede ideeen zijn natuurlijk altijd wel kom :thumbup:
============>>> STILO AMR24 STRADALE 200/PK Tuned by Madeno Racing <<<===========

Gebruikersavatar
HazeSpace
Master
Master
Berichten: 631
Lid geworden op: ma feb 10, 2014 3:19 pm
Registration: 12312
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.8 16V (192A4000)
Woonplaats: Etten-Leur / Lelystad
Gegeven waarderingen: 58 keren
Ontvangen waarderingen: 89 keren
Contacteer:

Re: Stem mee! FSC forum layout

Bericht door HazeSpace »

Wil even benadrukking dat ik dit een goed initiatief vind! Hieruit blijkt dat de FSC inderdaad voor en door leden is!

Even een toevoeging op het icoon idee:
Denk alleen dat erg duidelijk gemaakt moet worden wanneer er wel of geen abarth icoon gebruikt moet worden. In mijn ogen is het abarth icoon een perfect idee mits deze alleen wordt gebruikt wanneer de persoon een abarth specifiek onderwerp heeft en het onderwerp totaal niet van toepassing is op andere modellen. Ik denk dat dit nog een punt van discussie is wanneer layout 2 of 3 de meeste stemmen heeft gekregen.
Deze gebruikers waarderen HazeSpace voor dit bericht:
longtimeago (wo jun 04, 2014 12:32 pm)
Waardering: 14.29%
Thomas

Gebruikersavatar
longtimeago
Goeroe
Goeroe
Berichten: 769
Lid geworden op: zo jun 30, 2013 4:34 pm
Registration: 56-XFP-1
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Sport
Engine: 1.2 16V (188A5.000)
Woonplaats: Alkmaar
Gegeven waarderingen: 442 keren
Ontvangen waarderingen: 108 keren
Contacteer:

Re: Stem mee! FSC forum layout

Bericht door longtimeago »

HazeSpace schreef:Wil even benadrukking dat ik dit een goed initiatief vind! Hieruit blijkt dat de FSC inderdaad voor en door leden is!

Even een toevoeging op het icoon idee:
Denk alleen dat erg duidelijk gemaakt moet worden wanneer er wel of geen abarth icoon gebruikt moet worden. In mijn ogen is het abarth icoon een perfect idee mits deze alleen wordt gebruikt wanneer de persoon een abarth specifiek onderwerp heeft en het onderwerp totaal niet van toepassing is op andere modellen. Ik denk dat dit nog een punt van discussie is wanneer layout 2 of 3 de meeste stemmen heeft gekregen.
Mee eens.
Maar veel leden zullen waarschijnlijk niet weten wanneer er iets mis is met hun Abarth en of het Abarth Specifiek zal zijn of voor alle modellen. Dus het zou door mods én door de thread starter zelf nog aanpasbaar moeten zijn achteraf.

Maar het is een goed punt om te bespreken als layout 2 of 3 worden gekozen.
- Fiat Stilo 1.2 16V Active 80PK - 2002 - Verkocht :(
- Seat Ibiza 1.2 TDi Style 75PK (180NM) - 2012 -

Gebruikersavatar
Thenu
Senior
Senior
Berichten: 428
Lid geworden op: za dec 14, 2013 10:28 am
Woonplaats: Maastricht
Gegeven waarderingen: 93 keren
Ontvangen waarderingen: 63 keren
Contacteer:

Re: Stem mee! FSC forum layout

Bericht door Thenu »

layout 1
It was'nt me.............

Fiat stilo 2,4 ABARTH
Fiat cinquecento 1,1 sporting ABARTh.

Gebruikersavatar
EntonoX
Master
Master
Berichten: 717
Lid geworden op: di apr 23, 2013 1:55 pm
Registration: 00-00-00
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Active
Engine: 1.2 16V (188A5.000)
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
Gegeven waarderingen: 47 keren
Ontvangen waarderingen: 104 keren
Contacteer:

Re: Stem mee! FSC forum layout

Bericht door EntonoX »

UPDATE

De poll is na een week gesloten, er is totaal 24x gestemd. 58% van de stemmen is voor het realiseren van layout 3 als nieuwe forum indeling. Dat is dus een ruime meerderheid. Uiteraard iedereen bedankt voor het inbrengen van hun stem!

Ik ga vanmiddag / vanavond / morgen een begin maken met de aanpassingen, hierdoor kan het forum even onbereikbaar zijn maar daar wil ik iedereen nog even een bericht over sturen als het zover is. :thumbup:
Deze gebruikers waarderen EntonoX voor dit bericht:
longtimeago (di jun 10, 2014 10:33 am)
Waardering: 14.29%

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast