Toch maar even voorstellen

In dit topic stel je jezelf en je Stilo (met foto) voor (na registratie heb je automatisch toegang tot het complete forum)
Gebruikersavatar
Renier
Beginner
Beginner
Berichten: 67
Lid geworden op: za nov 15, 2014 12:20 pm
Registration: 66-JL-BV
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 6 keren
Contacteer:

Toch maar even voorstellen

Bericht door Renier »

Hee iedereen,

Mijn naam is Renier Wijnen, ik ben leerling monteur en kom uit Eindhoven, ongeveer een jaar geleden heb ik van forumlid Thenu een finaal kapotte Chevrolet Camaro gekocht die gedeeltelijk uit elkaar lag. Heb deze zo goed mogelijk opgeknapt, vooral technisch, en onder andere weer aan de praat gekregen door middel van er een ruilmotor in te leggen en alle andere problemen te verhelpen.

Lang dagelijks mee rond gereden, maar toen overkwam het me opeens, ik ree over de snelweg naar mijn werk en de ruilmotor begon er ook mee op te houden. Ik zat dus zonder vervoer op de brommer na, en ook liet het geringe motorvermogen (120pk of zo af fabriek) van de Camaro mij al erg veel te begeren.

Had nog steeds wel eens contact met Thenu, ik was al even op zoek naar een auto'tje om in ieder geval de winter mee door te komen en hij vertelde mij over de Fiat Stilo Abarth, ik begon me er wat in te verdiepen en het leek me misschien wel wat. Al snel ben ik de auto steeds leuker gaan vinden, en begon ik er steeds meer in te zien, dus heb ik er met mijn spaarcenten eentje gekocht afgelopen woensdag. Nu al heel erg blij mee!

Wel zijn er nog wat dingetjes waar ik aan wil gaan werken, waaronder:

- Nieuwere software voor de navigatie, zit nu 2007-2008 in die het al regelmatig mis heeft.
- Als ik wat verder instuur tijdens het rijden hoor ik een rammel, alsof iets ergens tegenaan tikt en blijft tikken totdat ik weer terug stuur, de tikken volgen elkaar vrij rap op.