[GESLOTEN] Interessepeiling Stilo Abarth Schumacher edition

Aanbod Fiat gerelateerde zaken
Gesloten
Arjen Veenstra
Beginner
Beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: vr nov 07, 2014 1:52 pm
Registration: 45-SH-XG
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Schumacher Edition
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Gorredijk
Gegeven waarderingen: 7 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren
Contacteer:

[GESLOTEN] Interessepeiling Stilo Abarth Schumacher edition

Bericht door Arjen Veenstra »

Beste clubleden,

Hierbij plaats ik met pijn in mijn hart een interessepeiling voor mijn prachtige Fiat Stilo Abarth Schumacher Edition. Voor een aantal is dit inmiddels een bekende auto omdat deze vorig jaar ook te zien was op de evenementen Viva Italia te Assen en Italia á Zandvoort. Wegens het werk van mijn vriendin en mijzelf rijden wij te veel kilometers waardoor wij overwegen over te stappen naar een fijne diesel.

Even wat specificaties;
- Fiat Stilo Abarth 5M Schumacher Edition # 830 (gelimiteerde oplage)
- 2.4 20V 5 cilinder
- Hand geschakeld
- Kilometerstand 107.000
- Eerste tenaamstelling 29-06-2007
- Cruise control
- Boordcomputer incl. navigatie en CD wisselaar (NAVtec +)
- Etc. etc. etc.

De auto heeft al het grote onderhoud gehad sinds dat ik deze in bezit ben;
- Distributie incl. waterpomp en spanrollen (90.000 km)
- Nieuwe filters incl. 10W60 olie (welke geadviseerd wordt vanaf dit forum)
- Compleet nieuwe koppelingsset (koppeling, drukgroep en hydraulisch druklager)
- 4 stuks nieuwe banden
- Nieuwe bougies en bobines
Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn, want deze auto heeft alle zorg gehad die deze zich maar kan wensen.

Wat ook een aandachtspunt is bij de 2.4 20V Abarth motoren is dat deze wel een slokje olie lusten. Deze Stilo Abarth heeft een normaal verbruik van 1 liter op gemiddeld 4000 á 5000 km.

Het interieur is erg netjes en zitten er geen beschadigingen in de stof.

Er zijn twee kleine nadelen aan deze auto;
- Er zitten twee kleine deukjes in de auto
- Het panorama dak is defect. Ik heb nog een extra panorama dak liggen in onderdelen, en deze is op een ander punt defect, mogelijk dat door een liefhebber en/of handig iemand van 2 ramen 1 goede gemaakt kan worden. Dit krijg je er natuurlijk bij.

Reeds nog een set 17 inch originele Stilo Abarth velgen erbij gekocht waarop twee nieuwe en twee gebruikte goede winderbanden zitten. Deze set ziet er nog goed uit. Ook de zomerbanden hebben geen beschadigingen en nog voldoende profiel.

Al met al zit ik te denken aan een prijs van € 6500 inclusief alles wat ik van deze auto heb. Zelfs de originele folder van de Schumacher Edition zit er nog bij.

Bij Interesse heb ik nog een aantal foto’s op de telefoon staan. Deze kan ik dan toesturen.
Tel: nul6-50911837

Nog wat extra informatie is te vinden in de voorsteltopic http://www.fiatstiloclub.nl/forum/viewt ... f=4&t=1235

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Gagen op zo jan 28, 2018 8:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Oud en inactief onderwerp.
Groeten Arjen Veenstra
Vorig: Stilo Abarth Schumacher Limited Edition #830
Nu: Punto EVO diesel en Alfa 155 racer

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten