2din plaatsen in stilo Onderwerp is opgelost

Alles over In-Car-Entertainment (audio/video)
Plaats reactie
Dwldeb
Forum moderator
Forum moderator
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

2din plaatsen in stilo  Onderwerp is opgelost

Bericht door Dwldeb »

Hey allemaal,

Ik ben bezig met een 2din aftermarket radio in te bouwen in mijn stilo. Nu werkt alles goed en leuk! Alleen krijg ik mijn radio icm met het inbouwframe wat ikheb gekocht niet lekker passend. Originele bracket is er al uit gehaald en het bracket van de 2din past dan ook in t gat waar de oude bracket in zat. Maar hij gaat ook niet door het gat van het inbouwframe heen. Als ik mijn nieuwe bracket vast zet in t gat waar de oude radio inzat en ik klem de radio vast en zet het inbouwframe erop kom ik ruimte tekort.. hoe zit dit bij jullie heb al een aantal fotos gezien op het forum waar de radio gewoon mooi naar voren zat. Als iemand wat tips heet graag!

Mvg Danny

Gebruikersavatar
Dee01
Master
Master
Berichten: 614
Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:47 pm
Registration: 60 lp rj
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Niet gevonden.
Gegeven waarderingen: 250 keren
Ontvangen waarderingen: 201 keren
Contacteer:

Re: 2din plaatsen in stilo

Bericht door Dee01 »

Ik heb ook ooit een after market 2din gekocht de radio was ietsjes te klein en de vijgeleverde montage beugeltjes pasten niet, er zat vanalles in de weg om hem fatsoenlijk te laten plaatsen (lang leve fiat) heb ook ooit vij een bravo een aftermarket geplaatst ook hier paste niets, uiteindelijk heb ik uit 1mm rvs zelf beugels gemaakt (cnc laten laseren)

Kun je miss de beugels die je erbij heb passend maken?
-= Zombie Outbreak Response Team =-
Computers are good at following instructions, but not at reading your mind. ~Donald Knuth

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten